Como Instalar um Vidro Corretamente.

Almacenamos ou accedemos a información nun dispositivo, como cookies, e procesamos datos persoais, como identificadores únicos e información estándar enviada por un dispositivo, para contido e anuncios personalizados, medición de anuncios e contidos e información de audiencia , así como para desenvolver e mellorar produtos.
Co seu permiso, podemos empregar datos para a localización xeográfica precisa e a identificación a través das características do dispositivo. Podes facer clic para concedernos o teu consentimos para realizar o tratamento descrito anteriormente. Como alternativa, pode acceder a información máis detallada e cambiar as súas preferencias antes de conceder ou denegar o seu consentimento. Ten en conta que é posible que algún procesamento dos teus datos persoais non precise o teu consentimento, pero tes o dereito de rexeitar este tratamento. As túas preferencias aplicaranse en toda a web. Máis información.

Diminuír
+34 985 16 70 39
Horário de Atendimento (L-V)
08:00 h - 16:00 h

Acesso do usuário

Como Instalar um Vidro Corretamente

Os vidros devem ser instalados de tal forma que em momento algum possam sofrer esforços devido a:

  • Contrações ou dilatações do próprio vidro.
  • Contrações, dilatações ou deformações dos quadros que os enquadram.
  • Deformações aceitáveis e previsíveis do assentamento da estrutura.
  • Os vidros nunca devem ter contato entre si, evitando também o contato vidro-metal, exceto nos casos de perfis e metais maleáveis, como chumbo e alumínio.
  • Em geral, os contatos vidro-vidro, vidro-metal e vidro-concreto são proibidos.

Os vidros devem ser instalados de forma a nunca perderem a sua posição sob a ação das forças a que normalmente estão sujeitos.